Eilisiltana sain otettua lääkkeet ja harjattua hampaat ajoissa, ennen kuin menin nukkumaan.

On se niin merkillistä, että useimmille ihmisille hampaiden harjaaminen on jokapäiväinen askare jota ei edes tiedosta, mutta jos minä saan harjattua hampaani edes useammin kuin kerran viikossa, tunnen saavuttaneeni jotain merkittävää.

 

Menin nukkumaan ajoissa. Nukuin hyvin, mutta heräsin joskus vähän vaille kello viisi aamulla, eikä minua enää nukuttanut. Käynnistin läppärini ja menin nettiin surffailemaan, sitten menin takaisin petiin ja nukuin keskipäivään.

 

Noustuani otin aamulääkkeet, harjasin hampaat ja peseydyin, pukeuduin ja nautin aamiaisen. Siinä taas uusi saavutus.

 

Kävin Myyrmannin Citymarketissa ostoksilla; ostin ison palan kermajuustoa, puolitoista kiloa tomaatteja, saman verran mandariineja, kaksi kiloa porkkanoita, kanisterillisen Ecoverin pyykinpesunestettä, kolme purkkia tonnikalaa öljyssä, ja huulirasvan.

Onneksi rahat riittivät ja minulle jäi hieman ylikin.

 

Myöhemmin päivällä lähdin käymään Myyrmäen urheilutalon kuntosalilla. Olin unohtanut kuntosalikorttini huomioliivien taskuun, mutta onneksi minulla oli jäsenyyskortti mukana jonka avulla sain kertakortin kassalta, eikä se maksanut mitään.

 

Ensi töikseni kävelin juoksumatolla 20 minuuttia Manual- ohjelmalla, sitten neljä minuuttia Cool Down- ohjelmalla. Sitten käytin lihaskuntolaitteita; nostin keskivertokilomäärän 30 kiloon ja yritin nostaa 30 kertaa molemmilla vartalonpuolilla. Mutta kuten yleensä fyysisessä rasituksessa, minua alkoi kiukuttamaan ja harhat pahenivat, joten päätin luovuttaa ja lähteä kotiin.

 

Kello kuuden jälkeen illalla laitoin siivoukseen tarkoitetut knock off- Crocsit jalkaan, ja imuroin asuntoni lattian. Eteiseen oli kerääntynyt melkoisesti soraa, tullut varmaan ulkoa kenkien pohjassa.

 

Kello seitsemän jälkeen illalla minun piti taas ottaa rauhoittavia, sillä päässä alkoi viiraamaan. Olin maaninen ja huonolla tuulella, harhat härnäsivät minkä ehtivät, ja minulla oli vielä paljon tehtävää jäljellä. En ymmärrä mistä se johtui; olin muistanut ottaa aamulääkkeet, olin syönyt hyvin ja urheillut, mitään pahaa ei ollut tapahtunut. Veikkaan että se johtui PMS- oireista.

 

Pitäisi pestä pyykkiä, ei ole enää puhtaita alusvaatteita. Niitä pitäisi hankkia viikoittain lisää, ruuan ja hygienian ohella. Harmi vain että laadukkaat alushousut kuten Sloggit ovat kalliita, on vaikea löytää yksiäkään rintaliivejä jotka ovat samaan aikaan esteettisesti miellyttävät, hyvin istuvat, ja edulliset. Yöpaidat kuuluvat näihin, niitä pitäisi ostaa lisää.