🍓 Olen päättänyt etten enää käytä Visa Electron- korttiani muuhun kuin nettikaupan ostoksiin, jatkossa tsekkaan pankkitilini saldon nettipalvelusta, ja nostan käteisrahaa pankista; pitemmän päälle ylimääräinen pankkikortin käyttö näkyy käyttömaksuissa, ja se haukkaa ison palan kuukausibudjetistani. 

🍓 Olen laatinut itselleni kuntosaliohjelman; ensin kävelen juoksumatolla reipasta hölkkää maksimissaan puolen tunnin verran, sitten käytän jokaista kuntosalilaitetta. Minun pitäisi keskittyä enemmän selkääni suoristaakseni ryhtiäni. Minun pitäisi myös harrastaan niska- ja kasvojumppaa ja sen ohella jalkajumppaa joka päivä. 


🍓 Minun pitäisi mennä allergiatesteihin selvittämään mikä nyt on pielessä kun minulla on nuha ympäri vuoden, ja nenä myös kutisee ikävästi joskus iltaisin. Minulle tulee välillä ihottumaa oikeaan ranteeseen ja molempiin polvitaipeisiin, niiden ohella vielä päänahka kutisee aika pahasti. Aina kun aloitan kortisonikuurin, kutina ja ihottuma häviää, ja heti kun kuuri päättyy, kutina ja ihottuma palaa taas. 
Ainoa ongelma on siinä että julkisen terveydenhuollon puolella on hankala päästä testeihin, ja yksityisellä puolella ne maksavat niin paljon.