Minulta jää tämä blogin pitäminen hieman vähemmälle, sillä kotini laajakaistayhteys katkaistiin, sillä sosiaalityöntekijäni ei ole maksanut laajakaistalaskujani. Onneksi voin päivittää esim. Helmi- talolla ja vanhempieni luona. 

Olen parantunut flunssasta, mutta minulla on vieläkin hieman yskää. 

Olen alkanut käymään kävelemässä ja fillaroimassa niin usein kuin mahdollista, ja käymään kuntosalilla joka keskiviikko ja lauantai, jolloin myös kävelen juoksumatolla tunnin verran. Olen myös ottanut tavakseni käydä joka päivä kuntosalilla kävelemässä juoksumatolla tunnin verran reipasta hölkkää. 
Sitten kun fyysinen kuntoni on parantunut, alan käymään uimahallilla. 

Tänä syxxynä aion käydä mummolassa, Lakritsi & Salmiakki- festivaaleilla, Linnanmäellä Iik!Weekillä ja Valokarnevaaleilla, sekä katsomassa musikaalit Cats ja Myrskyluodon Maija ja Peppi Pitkätossu

Aion myös mennä katsomaan elokuvat Annabella - Creation, Isojalan poika, Kingsman - Kultainen kehä, ja Lumotut

Olen myös alkanut geokätköilemään, mutta se on ihan toinen tarina.