Heräsin aamulla siihen kun äiti soitti ja kysyi, olenko vielä menossa hänen kanssaan Ikeaan. Sanoin että olen, ja puhelun päätteeksi nousin ylös, otin aamulääkkeet, peseydyin, pukeuduin, ja menin paikallisen kauppakeskuksen kirjakaupan eteen odottamaan äitiä.

 

Matkustimme bussilla Ikeaan, ja menimme lounaalle ravintolaan. Minä valitsin ranskalaiset perunat, äiti valitsi lihapullat perunamuussilla.

 

Äiti tilasi minulle valkoisen Melltorp- ruokapöydän ja kolme punaista Marius- jakkaraa ja maksoi ne. Kyseiset huonekalut toimitetaan kotiini torstaina keskipäivän aikaan.

 

Katselimme vielä tuotteita, sen jälkeen matkustimme bussilla vanhempieni luokse.

Kyseisessä bussissa joku pieni tyttö osoitti minua ja kommentoi ”Äiti, toi tyttö on poika!” Luultavasti hän viittasi siihen että minulla on vieläkin lyhyet hiukset.

 

Perillä vanhempieni kotona join kupillisen kahvia ja lasillisen appelsiinimehua, söin cashew- pähkinöitä ja pisaratomaatteja. Äiti antoi minulle 20 euroa viikkorahaa.

 

Matkustin bussilla pääkaupunkiin ja kävin pankissa nostamassa rahaa. Odottaessani vuoroani paras ystäväni Suvicita soitti minulle ja kysyi, haluanko tavata tänään. Sanoin että joo, ja heti rahat nostettuani lähdin seuraavalla junalla kotipuoleen.

 

Tapasin Suvicitan kirpputorilla. Ostin sieltä violetin mekon, delfiinikuvioisen paidan, ja paketin pinssejä. Sen jälkeen menimme supermarkettiin, josta ostin paketin suodatinkahvia, kilon suklaata, ja paketin karjalanpiirakoita.

 

Menimme minulle kotiin, jossa laitoin kahvin valumaan ja otin pyykit pois kuivaustelineestä, lajittelin ne silitettäviin ja niihin jotka menivät suoraan kaappiin.

Suvicita antoi minulle levyn valkosuklaata vadelmilla, ja My Little Pony- pääsiäissuklaamunan.

Joimme kahvia, söimme karjalanpiirakoita, otimme kaveri- selfieitä, naureskelimme ja juttelimme.

 

Myöhemmin päivällä Suvicita lähti kotiin, kävelin hänen kanssaan hänen autolleen samalla kun hän pelasi Pokémon Gota. Olen huomannut että siihen on lisätty myös toisen sukupolven monsterit.

 

Suvicitan lähdettyä kävin supermarketissa ostamassa kaksi pakettia Kleenex- nenäliinoja, kuusi taskukokoista nenäliinapakettia, ja kaksi tiskiharjaa.

Sitten menin kuntosalille, tällä kertaa jaksoin urheilla puoli tuntia. Huomasin että käsivarteni tulivat nopeasti kipeiksi, mutta huomasin että jalkalihakseni kehittyivät.

Kuntoilun jälkeen kävin suihkussa. Juuri sillä hetkellä kun nostin käsiäni pestäkseni tukkani, tunsin kuinka niskaani tuli kramppi.

 

Suihkun jälkeen palasin kotiini, pesin koneellisen pyykkiä, ja otin iltalääkkeeni. Nautin iltapalaa, soitin pikaisesti äidilleni ja sovin että tulen viikonloppuna yökylään kun isäni on lähtenyt lomamatkalle.

 

En jaksanut käydä hammaspesulla enkä viedä biojätteitä roskikseen, mutta vein talvitakkini parvekkeelle tuulettumaan. Luulen että käytän seuraavaan takatalveen asti välikausitakkiani, ulkona on alkanut lämpenemään.

 

Huomenna saan lisää rahaa. Aion maksaa kuukausittaisen jäsenyysmaksun kuntosalille, ja hankkia itselleni mobiililipun elokuvaan A Cure For Wellness, ja ostaa uuden rahakukkaron, mieluiten Globe Hope- myymälästä. Loppurahat aion nostaa pankista, ja käydä lähimmässä supermarketissa ostamassa viikon ruuat ja hiukan hygieniatuotteita.