Heti kun olin herännyt aamulla, aloin yskimään. Heti kun nousin seisomaan, räkä alkoi virtaamaan.

Heti ensi töikseni tarkistin älypuhelimellani olinko saanut rahaa, ne tulivat vasta juuri ennen keskipäivää.

Tilasin Etsystä uuden hatun; kissankorvapipo, jossa on aseksuaali- lipun värit, eli mustaa, valkoista, harmaata, ja violettia. Aion laittaa siihen pinssejä ja hakaneuloja.

Olisin halunnut tilata jotain yhden ystäväni nettikaupasta, mutta kaikki lempituotteeni olivat loppuun myyty.

 

Noustuani otin aamulääkkeeni, laitoin deodoranttia ja rasvasin kasvoni, ja pukeuduin.

Soitin äidilleni ja kysyin voinko tulla käymään ja hakemaan viikkorahat, hän sanoi että saan.

 

Kävin ensin supermarketissa ostamassa levyn Fazerin sinistä, mutta se ei maistunut millekään nyt kun makuaistini on kaikonnut flunssan myötä.

 

Olin valtavan huonolla tuulella; verensokeri, kahvin puute, kuukautiset, ja eilen unohtuneet aamulääkkeet piinasivat minua.

 

Matkustin vanhempieni kotiin, sekä äiti että isä olivat paikalla. Äiti oli tuonut USA:n reissultaan minulle tuliaisiksi uuden muistikirjan, ja hän antoi minulle samalla viikkorahat.

Löysin vanhan huoneeni pöydältä Hello Kitty- pehmoleluavaimenperän, jonka luulin hukanneeni lopullisesti.

Join kupin kahvia, söin fetajuustoa, pisaratomaatteja, ja pari salmiakkisuklaavohvelia. Sitten lähdin omaan kotiini.

 

Poikkesin matkalla Pinkin luokse ja maksoin hänelle velkani, hän oli ostanut minulle oman annoksen ravintolassa ja sen ohella vielä tölkin maitoa.

Sitten menin samaan supermarkettiin missä olin aamulla käynyt ja ostin ison tölkin maitoa, kaksi pumppupullollista käsien desinfiointiainetta, kaksi isoa pakettia vessapaperia ja kaksi isoa pakettia talouspaperia, viisi pakettia nenäliinoja, ja neljä pakettia taskunenäliinapaketteja. Tarvitsen valtavasti paperituotteita nenäni niistelyyn.

 

Olin työn ja tuskan takana raahata tavarat kassajonoon ja siitä laittaa liukuhihnalle, mutta onneksi sain ne kunnialla maksettua. Sitten piti vielä raahata ne kotiin.

 

Perillä kotona join kupin kahvia ja puuhastelin omiani, sitten lähdin käymään nuortenillassa.

Ensin kävin viemässä vessa- ja talouspaperipakkaukset alakerran säilytyskomeroon, sitten matkustin länteen.

 

Perillä nuortenillassa meillä oli aiheena ex tempore levyraati; minun valintani olivat Kimya Dawsonin kappale Eleventeen ja Rob Zombien Scum of the Earth, hyvin erilaiset toisistaan. Sain ihan hyvät arvosanat.

 

Ryhmän jälkeen matkustin takaisin kotiin. Myöhemmin illalla lähdin uudelleen reissuun, kävin kirjastossa palauttamassa muutaman DVD:n ja sitten kävin kauppakeskuksessa. Ostin neljä pientä mustikkapiirakkaa.

Toivottavasti en jää niihin koukkuun, olen nimittäin syönyt niitä viime aikoina aika paljon.

Totta puhuen, voisin yhtä hyvin luopua satunnaisesta herkuttelusta, se ei piristä minua ollenkaan ja hyvä makukin haihtuu suusta nopeasti.

 

Kotiin palattuani imuroin lattian ja kävin suihkussa.

Illemmalla menin nukkumaan, mutten saanut ihan heti unta. Minulla tuntui olevan vielä paljon tekemistä, mutta kun vain sammutin valot, painoin pääni tyynyyn ja suljin silmäni, minua alkoikin nukuttamaan.

 

Huomenna menen käymään terveyskeskuksessa, sen jälkeen menen NiceHeartsiin, sen jälkeen tapaan äitini ja menen hakemaan kuukausirahan. Sen jälkeen menen kirjastoon jossa maksan yhden kadottamani DVD:n, ja osallistun neulepiiriin.